Beoordelingen van Double FF Groningen

Recente recensies

5.0
Anne.
gisteren
Marco
8 augustus 2022

Het eten was erg snel bezorgd wat heel fijn was. Helaas was de tas dicht geknoopt waar het eten in zat waardoor de ras patat niet langer krokant was omdat de warmte niet weg kon.

Amoniem
8 augustus 2022
Mark van der Meer
2 augustus 2022

Ik had mijn standaard order geplaatst en was 'm aan 't eten. Krijg ik een telefoontje of the bami schijf vergeten was. Ik had dat zelf nog niet eens gezien. Was er binnen 10 minuten. Super service!

Anne
31 juli 2022
JM Knegt
26 juli 2022

Heerlijk gegeten en aflevering was perfect op tijd!

Wouter
22 juli 2022

Altijd snel. Altijd goed.

Diana
20 juli 2022
Erik
20 juli 2022

lekker! bezorger vriendelijk.

Anoniem
19 juli 2022

Wrap gezond besteld. Helaas miste de ei en ham.

Andrea
15 juli 2022

Wederom lekker gegeten. Snelle bezorging en goede service!

Gino
14 juli 2022
Erik
13 juli 2022

Vriendelijke leuke bezorger. lekker gegeten. jammer dat er geen milkshakes meer zijn.

J Nieborg
13 juli 2022

:-)

Jaap
4 juli 2022

Alle begrip voor de véél te late bezorging. Het was nu de tweede keer. Ga er de volgende keer vanuit dat de te verwachten bezorgtijd ook gehaald wordt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bakker
4 juli 2022

De bezorging kwam anderhalf uur te laat in plaats van 20.15 kwam het pas om 21.45 terwijl ik om 18.55 de bestelling had geplaatst. De jongen die bezorgde bood zijn excuus aan maar van het bedrijf zelf had ik een berichtje verwacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Freek
3 juli 2022

Bezorging pas na bijna 3 uur wachten. Eveneens was het eten niet al te warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Minou
30 juni 2022
.
29 juni 2022

Half verbrande nasischijf, jammer. Rest was goed.

Erik
29 juni 2022

leuke, vriendelijke bezorger. Eten was redelijk

Lisa
25 juni 2022

The food was really good!!

Niels
25 juni 2022

Altijd goed! Altijd lekker! Altijd warm! Niet duur, zeker aan te raden!

Anoniem
23 juni 2022

Meestal goed, soms te veel zout. Maar dit keer echt te veel zout waardoor het niet eetbaar was.

Reactie van Double FF

We gaan er op letten! Dank u voor deze feedback!

Alex
19 juni 2022

Ijsje van €7,50 werd eerst niet geleverd, kan gebeuren. Na gebeld te hebben kreeg ik een ander ijsje wat ik had besteld, met caramel i.p.v. almond (helaas lust ik geen caramel). Hierna waren ze telefonisch niet meer bereikbaar. Ook speciaalsaus gekregen bij de patat, wat ik niet had besteld. Helaas ook niet de eerste keer dat ze een foutje hebben gemaakt :(

julian pelster
18 juni 2022
Rutger
17 juni 2022

De bezorging was erg snel, het eten was erg lekker (en nog warm), het drinken was nog erg koud. Erg vriendelijke mensen, een aanrader.

Bowe
17 juni 2022

Bezorgd conform aangegeven tijd. Frites, snackes en döner prima voor bezorgd eten. Helemaal goed!

Jelle
16 juni 2022

Bestelling was goed! Bezorging was goed. Duurde alleen wat langer maar is geen ramp.

Bart van Drongelen
16 juni 2022

Heb een bestelling gedaan voor 12:00. Het is nu 15:00 en nog steeds niks gekregen. Meerdere keren gebeld, maar tot heden heeft niet opgenomen of teruggebeld.

Reactie van Double FF

Klant is telefonisch benaderd en we zijn tot een passende oplossing gekomen. Sitedish had de wijziging in openingstijd niet goed opgeslagen.

Eline
15 juni 2022

Wat een klantvriendelijke service? Maar wel lekker eten.

Jordy
10 juni 2022

Top

Jordy
6 juni 2022
Niels Klaseboer
5 juni 2022

Echt top service. Bezorgen tot op de visstek. Heerlijk gegeten kwaliteit voedsel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
1 juni 2022

Heerlijke patat, zoals altijd!

Anoniem
1 juni 2022

7 jaar hier niet meer besteld vanwege te grote afstand. Patat wordt hier (nog steeds) echt lekker gebakken. De burger is niet hoogstaand, maar heel geschikt voor wat je ervoor betaald. Drankjes apart en ijskoud geleverd. Kwaliteit is mooi constant gebleven!

Andre
30 mei 2022

De patat was niet warm meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
29 mei 2022

Jammer dat de pikanto en kroket was geworden. verder heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liz
29 mei 2022

Goedkope kip filet plakken als ‘döner’. Echt niet te eten het was ijskoud en het zag er niet zo uit als wat ik de vorige keer kreeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amanda
25 mei 2022

Eten was zoals gewoonlijk lekker. Alleen heel jammer dat alles gewoon koud was en het leek alsof het al 3/4 uur geleden klaar was gemaakt.

ida keijer
20 mei 2022

het was weer super lekker ,

MB
20 mei 2022

Bijna 2 uur moeten wachten. Wanneer je na 1,5 uur belt wordt je niet met respect behandeld.

Karin
11 mei 2022

Eten wordt niet beter

Reactie van Double FF

Goedemiddag, Wat vervelend om te horen. Kunt u een mail sturen naar jp@doubleff.nl. We horen graag wat we kunnen verbeteren om u zo goed mogelijk te kunnen voorzien van goed eten en een snelle levering! Team Double FF

Anne
7 mei 2022

Was weer top.

De Vries
6 mei 2022

De cola mistte en het eten was lauw. Jammer.

Arie
5 mei 2022

Ongeveer 10% prijsverhoging en 10% minder patat. Jammer

Reactie van Double FF

Helaas zijn wij vanwege de huidige prijsstijgingen zelf ook genoodzaakt de prijs op te hogen. De porties zijn echter hetzelfde gebleven zoals altijd.

Jaap
29 april 2022

Als vanouds

SF
29 april 2022

Snelle en vriendelijke bezorging, lekker gegeten!

Frank
28 april 2022

Regelmatig bij jullie besteld, maar de bestelling die ik zojuist heb ontvangen is absoluut niet wat wij gewend zijn. De patat lijkt 2 of meer keren opnieuw gefrituurd waardoor die niet te eten is. Direct de afvalbak in gegaan. Nooit weer doen aub!

Reactie van Double FF

Dit is supercrunch patat met speciale coating zodat het langer warm blijft. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u het niet lekker vond. Deze keuze is nog niet definitief. Dank u voor uw feedback. Wij gaan er mee aan de slag.

Erik
27 april 2022

Eten was niet meer echt warm, jammer. Bezorger was erg vriendelijk.

Anna Oost Schreuder
27 april 2022

Was zo als eerder top

Mo
23 april 2022

Zoals altijd heerlijke frieten en loempia's. Keurige en vlotte bezorging.

Anoniem
23 april 2022

Top

-
23 april 2022

Helaas weer het drinken vergeten. Werd wel aangeboden door bezorger om terug te komen maar ivm een afspraak gaat dat niet. Niet de eerste keer dat ze dit vergeten helaas. Voor de rest prima.

Post
20 april 2022

Super snel bezorgd, patat nog heet en knapperig!! Top

leoni Schreuder
13 april 2022

Was top Eten goed warm en mooi op tijd

John Doe
11 april 2022

Was lekker en nog heet toen het aankwam

Cindy Feenstra
7 april 2022

Het eten was voor de zo veelste keer koud

Bianca Troelala
3 april 2022

Beste pannekoek sinds tijden. Ga zo door!

Jeff
31 maart 2022

Het eten was echt geweldig en heel snel klaargemaakt echt klasse toppers

Anna Oost
29 maart 2022

Eten was top Het eten was zeer snel bezorgd Er komt zeker een volgende keer

ida keijer
21 maart 2022

jammer dat jullie het in een plastic tasje doen het word vochtig de papieren zak was beter maar verder dik tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

O
20 maart 2022

kwam een half uur te laat en de friet was toen al koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Kuper
20 maart 2022

Vorige bestelling de verkeerde snack erbij nu ondanks mijn verzoek om geen plastic bakjes te gebruiken alles wel in plastic bakjes. Wat is dan het nut om een opmerking te plaatsen als het niet gelezen wordt.

Vrieling
19 maart 2022

Toppers! Bedankt voor de extra uitjes!

K.M . Renses
18 maart 2022
Erik
17 maart 2022

Lekker gegeten, maar jammer dat de knoflooksaus niet meegeleverd was.

Jaap Wouda
17 maart 2022

Als van ouds

Amoniem
15 maart 2022
Aart Keijer
7 maart 2022

We bestellen hier al meer dan 2 jaar nooit geen problemen nu was de bestelling slecht het was koud, patat slof en vochtig wij denken dat het komt door de verpakking in plastic zak ipv papieren zak jammer, hopen dat dit 1 malig was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
24 februari 2022

Altijd lekker Soms te veel zout

Carolina Smit-Reynaert
24 februari 2022
Johan Kuper
23 februari 2022
Hermina
22 februari 2022

Helemaal prima! Alleen de pindasaus op het kartonnen bakje was een beetje opgezogen en niet zo lekker. Maar de rest was helemaal naar wens...

Anoniem
22 februari 2022
vdWijk
19 februari 2022

Lekker eten.snelle correcte bezorging

Jaap
17 februari 2022

Weer een bevestiging van de kwaliteit en service!

Do
13 februari 2022

Erg snel, was lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dylan
13 februari 2022
Andrés
12 februari 2022

Lekker en snel!

Johan Kuper
12 februari 2022

Mooi assortiment.

Rina
8 februari 2022
Jeroen
6 februari 2022

Een kwartier later bezorgd dan gepland (wat al anderhalf uur na de besteltijd was). Het bakje patat zat amper voor de helft gevuld en het eten was lauw. Normaal zijn we enthousiast over Double FF, maar dit was een slechte beurt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
6 februari 2022

Helaas drie sterren deze keer. Normaal altijd erg scherp, maar deze keer hadden ze een kroket te weinig meegegeven in de bestelling. Bezorging was goed en op de afgesproken tijd. Volgende keer nieuwe kans.

erik
5 februari 2022

was allemaal wat kouder dan normaal. jammer niet gewend van double ff

Wolter
4 februari 2022

Ik kan een uur later besteld dus stond een uur te vroeg de bestelling op te halen. Gelukkig werd daar direct op in gespeeld en hoefde ik niet te lang te wachten. Het eten was goed.

Gretha
4 februari 2022

goed eten ,snelle bezorging

Dam
28 januari 2022

Wederom prima!

kraak
25 januari 2022
Karin
21 januari 2022
Anne-Marie
21 januari 2022

Ik zou de raspatat graag warm eten . Hij was wat lauw. De snacks zijn prima. De bezorging duurt soms lang maar de voorspelde tijd klopt altijd.

Johanna
21 januari 2022

Weet niet of ze overgestapt zijn op andere friet maar het is minder lekker. Het lijkt niet helemaal gaar te zijn want de binnenkant is hard. Ook zat er geen duidelijk verschil tussen 2 verschillende bestelde kapsalon. Verder wel een prettig bedrijf.

Jaap Wouda
20 januari 2022

Een bevestiging van eerdere bestellingen

erik
19 januari 2022

prima gegeten. Bezorging was snel. de bezorger was vriendelijk.

Mell
19 januari 2022
Camiel
16 januari 2022

Gedeeltelijk de bestelling niet gekregen, beetje jammer dit.

Finn
10 januari 2022

Tortilla was vrij hard gebakken. Bezorger keek weg, geen aandacht.

I
7 januari 2022
Monique
6 januari 2022

De bezorging was goed en snel en het eten was dan ook goed warm. Helaas leek het of de bitterballen en de patat te lang in de frituur hadden gelegen. Beide waren wat te bruin en vettig, mogelijk ook door te oud vet?

Albert
5 januari 2022

Super zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert
5 januari 2022

Al een paar keer besteld en elke keer goede kwaliteit, warm en vriendelijk bezorgd

Vrieling
3 januari 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
31 december 2021

Voor de tweede keer besteld bij Double FF. De bezorging is supersnel na de bestelling. De porties zijn royaal en de kwaliteit is goed. Wat ons net als de eerste keer wel op is gevallen, is dat het eten te lauw is. Dat is toch echt wel een punt van aandacht en verbetering. Daarnaast was het slordig dat het gratis drankje niet is geleverd.

-
27 december 2021

De gehele bestelling was al aardig afgekoeld. Patat was lauwwarm en de date saus bijna koud. De snacks waren warm (je kon de kaaskroket meteen eten zonder je tong te verbranden). Moesten 1,5u wachten op de bezorging. Wel goede hoeveelheid patat in the bucket

jasper
27 december 2021
Anne-Marie
24 december 2021
Erik
18 december 2021

was weer prima, en de leuke bezorger was vriendelijk

HB
18 december 2021

Prima eten, snelle bezorging!

Charlotte
11 december 2021
Jaap Wouda
6 december 2021

Weer prima!

Dekker
5 december 2021

Goed tot zeer goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap Wouda
27 november 2021

Weer een prima snack voor de vrijdagavond!

Anne
24 november 2021

Snel bezorgd, was nog erg warm. Eten was ook helemaal prima.

Marlies
23 november 2021

We moesten langer wachten dan we gewend zijn van Doubleff maarrrr het eten was super vers en nog heet. We hebben heerlijk gegeten!

Jantina ten Hoeve
22 november 2021

Zeer slecht plate saté, de saté was ver te zoeken van vlees was geen sprake een grote bult patat met een schijf tomaat en wat ijsbergsla. Servetten en bestek hebben ze hier ook nog nooit van gehoord ik moet 1 ster aanvinken maar het liefst gaf ik geen!!

Erik
16 november 2021

lekker gegeten en bezorger was leuk en vriendelijk

Dirk
14 november 2021

Prijs kwaliteit

Amoniem
13 november 2021
Linda
11 november 2021

Het drinken was vergeten, zonder dat ik het zelf doorhad stond de bezorgster alweer voor de deur met m’n drinken! Super!

The chief
9 november 2021

Volgende keer niet het gratis blikje drinken vergeten

Michael
8 november 2021

Gewoon top! De kapsalon was heerlijke en het was snel en warm bezorgd, ik ga zeker snel weer bestellen.

Alex
6 november 2021

In de opmerking gevraagd om malse kip i.p.v. droge, na een eerdere slechte ervaring met de halve kip. De kip die ik nu kreeg heb ik helaas moeten weggooien: hij was zwart en kurkdroog, echt verschrikkelijk. Jammer dat er niks met de opmerking is gedaan, de halve kip raad ik af!

Erwin
31 oktober 2021

Mayonaise was zuur. Niet lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanneke
31 oktober 2021

Anders dan we gewend zijn was de verse patat heel vet en slap. Het was niet lekker helaas. Terwijl we altijd bij jullie bestellen vanwege de heerlijke friet!

Natasja
29 oktober 2021
Jaap Wouda
29 oktober 2021

Altijd weer dezelfde kwaliteit

Syben
29 oktober 2021

kom hier elke week, dikke prima.

Lorenz
28 oktober 2021

Prima eten en vriendelijke bezorging. Doen wat ze zeggen

Lukas
28 oktober 2021

Was niet goed

O
27 oktober 2021

ik bestel met enig regelmaat eten bij Double FF; eten heeft mij nooit teleurgesteld!

Ria
26 oktober 2021

De frieten waren slap en lauw De kroket was geplet en lauw. Broodje hamburger was slap en week. Al met al een hele slechte hap.

AJ Meijer
23 oktober 2021

Vriendelijke bezorger. Heerlijk gegeten. Top!

H.
14 oktober 2021
AJ Meijer
12 oktober 2021

Heerlijk gegeten. Snel bezorgd. Top!

H. Oord
9 oktober 2021
Anoniem
9 oktober 2021

Alles was perfect.

Mo
7 oktober 2021

Uitstekend!!!!!

Alexandra J. Meijer
5 oktober 2021

Vriendelijke bezorger. En Heerlijk gegeten.

Jaap
4 oktober 2021

Heerlijke snacks!

Anne
3 oktober 2021

Super snel bezorgd en smaakte prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ja.
3 oktober 2021

Top service

Harry Raad
2 oktober 2021

Alles ok

Ellen
1 oktober 2021

Goede en snelle service, vriendelijk personeel. Raspatat is 3de keer op rij wel te lang gebakken waardoor het veel hardere stukjes zijn die aan elkaar geklont zitten. Jammer van de smaak en kwaliteit van de raspatat. Voor de rest altijd tevreden!

Annemiek
30 september 2021

De raspatat was volgezogen met vet en had een vieze nasmaak. Jammer. Niet gewend van double ff

Eter404
28 september 2021

Het eten was prima. De Cheeseburger en topping waren perfect, nu maar hopen dat de volgende bestelling dat ook is.

Pijlman
26 september 2021

Verschillende grote van wat je besteld. Ik kreeg t net op. Mn collega niet. Als je op een plaatje klikt van een menu, dat deze dan ook vergroot wordt zou fijn zijn.

Mo
24 september 2021

Uitstekend!

Marjan
19 september 2021
A
15 september 2021
Alexandra J. Meijer
13 september 2021

Heerlijk gegeten. Super gedaan en fijne bezorging. :)

Mark
10 september 2021

Super goed weer, helaas een ster er af omdat ze andere saté kroketten hebben en die zijn niet lekker. Breng aub de oude saté kroketten terug

Pieter
4 september 2021
Anoniem
4 september 2021

Top

A.
3 september 2021

Leuk dat je kunt sparen voor gratis producten en korting. De bezorgingstijd wordt via een geschatte tijd aangegeven in de mail. Dit klopt vrijwel altijd.

Erwin
22 augustus 2021

Pindasaus was vies en niet lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Am
20 augustus 2021
Marleen
18 augustus 2021

Op de afgesproken tijd onze bestelling ontvangen. Patat en snacks goed op temperatuur en goed van smaak :)

Alexandra J. Meijer
17 augustus 2021

Heerlijk gegeten. Top service en oplossingsgericht. Koerier op tijd en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar! Bedrijf verdient echt vijf sterren.

johanna
16 augustus 2021

snelle levering, prima kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van der Velde
14 augustus 2021

Eten was prima,bezorger erg aardig.

Gioia
10 augustus 2021
Silke
10 augustus 2021
Aart Keijer
30 juli 2021

Helaas geen saus gekregen en 1 Doner kebab was verkeerd.

Ohh
28 juli 2021

Het eten was prima en op goed op temperatuur. De milkshake had iets kouder gemogen.

Peter Stuit
28 juli 2021
Broin
26 juli 2021

Lekkere frietjes goede snacks optijd bezorgd

Visser
24 juli 2021
Jan N
10 juli 2021

Ondanks mijn verzoek om de friet iets te doorbakken was het maar licht van kleur en zaten er allemaal zwarte verbranden korreltjes op. Bezorging was later dan aangegeven. Beetje jammer want ik ben meestal erg tevreden

M. Kort
9 juli 2021

Milkshake waren niet meer vol, rietje moet er niet in gedaan worden door jullie. En ze waren niet koud.

Anoniem
8 juli 2021

Frituurvet druipt eraf en smaakt alsof het nodig verschoond moet worden. Weggegooid! Niet te eten!

Marpa
2 juli 2021

Geen zin om te koken. Frietjes enz besteld. Binnen half uur was het thuisgebracht. Vriendelijke bezorger. Lekker gegeten!

cindy feenstra
2 juli 2021

Ik ben vaste klant bij jullie Maar de laatste 5 keer Krijg ik kouwe eten En ik woon nog geem 5 kilometer bij jullie vandaan En word als nog koud bezorgt Erg jammer

Jan B
29 juni 2021

Super lekker, de raspatat en de Cheeseburger en de Wakikiburger.

Rene
27 juni 2021

Raspatat ipv de bestelde Vlaamse Friet, zouteloos en zonder smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Double FF

U heeft een raspatat met Vlaamse mayonaise besteld. Wanneer u een Vlaamse friet wenst kies dan voor de optie verse friet.

Tolga
26 juni 2021

Mijn nieuwe burgerdealer. Buitengewoon lekker!

Erik
23 juni 2021

Heerlijk gegeten. En de bezorger was vriendelijk.

Anonim
22 juni 2021

Het was weer perfect. Ga zo door.

Visser
20 juni 2021
Erik
18 juni 2021

de mayonaise was niet lekker. verder heerlijk gegeten! bezorging was zoals gebruikelijk uitstekend

Roel
18 juni 2021

In het verleden ook s middags open, dus ik heb per ongeluk besteld voor de lunch, maar gingen pas in de middag open. Mailen, bellen, kreeg ze niet te pakken. Was niet mogelijk de bestelling te annuleren. Tuurlijk, mijn schuld, maar je mag wel bereikbaar zijn

Kim
18 juni 2021

Voor de 4de keer patat oorlog zonder uit ontvangen terwijl ik het er nog apart bij noteer. Verder lekker eten en nette bezorging en op tijd

Ldw
17 juni 2021

Altijd goed eten. Jammer dat het blikje drinken weer vergeten is en jullie niet te bereiken zijn.

D
11 juni 2021
Gerry
11 juni 2021

Helaas mistte een deel van de bestelling. Daardoor moesten we delen. Niet zo heel erg maar wat wel erg lastig is is dat ze telefonisch niet bereikbaar waren. Erg slecht.

Visser
7 juni 2021
Roos
6 juni 2021

Hele snelle service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J&J
6 juni 2021

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Double FF. Het bestellen gaat eenvoudig, het werd al na ruim een half uur bezorgd, de porties waren royaal en het smaakte prima. Er komt vast en zeker voor ons een tweede keer Double FF.

Jaap
3 juni 2021

Snel en smakelijk

M K
29 mei 2021

Ik heb voor 4 personen een bucket besteld/betaald maar voor 4 personen vond ik het vrij weinig patat. Dat is wel eens anders geweest. Verder ook vrij zout deze keer. De bezorging was goed en netjes op tijd zoals de aangegeven tijd. De snacks waren goed.

Arie
28 mei 2021

Telefonisch en per e-mail niet bereikbaar waardoor fout in de bestelling niet gecorrigeerd kon worden. Alles weggegooid. Dank u FF

Reactie van Double FF

Fijn om u net gesproken te hebben en gelukkig zijn we tot een passende oplossing gekomen.

.ev
27 mei 2021

Normaal echt de beste burgers in town. Burger was deze keer best slecht.

Ria
26 mei 2021

Bezorging was mee dan kwartier te laat. Helaas was het eten lauw.

Hilda
25 mei 2021

Ik had een plate halve kip besteld, maar kreeg een bakje met Hot wings in plaats van een halve kip

Erwin
23 mei 2021

Was goed en de raspatat was lekker knapperig. Aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Visser
22 mei 2021
Jeroen
22 mei 2021

Ik haal vrij regelmatig iets bij jullie naar tevredenheid, maar deze bestelling was niet zo best.. Patat was slap, de wrap was een gevulde Turkse pizza? Naar ons idee te weinig sla, wel heel veel kip en kaas. De verwachting was anders.. Is het recept veranderd? Mar zelfs de milkshake viel tegen.. Ik hoop de volgende keer beter!

H.B. Jansen
22 mei 2021

Super chille Mexicano’s. En bij elke bestelling krijg ik een poster van Thierry Baudet! Top zaak Double FF

Petra
21 mei 2021
Anoniem
20 mei 2021
Erwin
16 mei 2021

Was lekker en goed van temperatuur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
16 mei 2021

👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
14 mei 2021

Deze keer wat minder tevreden. Had een frikandel XXL speciaal besteld met de opmerking dat frikandel XXL met mayonaise bestellen niet meer mogelijk was, niet met de vraag of ik deze mocht. Kreeg echter een XXL met mayonaise, terwijl ik had betaald voor de Speciaal.

Marpa
13 mei 2021

Altijd goed!!

Anoniem
13 mei 2021

Ik bestel vaker bij Double FF en ben meestal best tevreden. Soms is de friet te zout of vaker (dan 1x) opgebakken. Zonde. Maar vandaag kreeg ik een totaal andere snack dan besteld. Kan gebeuren natuurlijk dus ik dacht: even bellen. Ik kreeg continu een melding dat het telefoonnummer niet in gebruik was. Ik kon niet op een andere manier contact leggen met Double FF. Overal stond hetzelfde verkeerde telefoonnummer en er was geen optie voor chat of mail. Dus moest het er maar bij laten. Jammer. Meestal bevalt het goed!

Mo
13 mei 2021

Heel goed verzorgd en erg lekker!

Broin
9 mei 2021

Ondanks drukte en bereslecht weer. Net Jes op tijd geleverd

Kim
8 mei 2021

Dag, eten is heerlijk. Echter heb ik beide keren dat ik daar besteld heb niet de juiste dingen gekregen.

Anne
2 mei 2021
Anoniem
2 mei 2021
Martijn
28 april 2021

Levering niet conform bestelling en telefonisch niet bereikbaar

Lammy
22 april 2021

Zeer tevreden!

robbert
21 april 2021

zoals altijd heel goed!

Visser
20 april 2021
Jan B
20 april 2021

Kwaliteit van de producten zijn goed Bezorging is super snel.

D.
19 april 2021

Lekker en snel bezorgd. Altijd goed

Normaal prima, maar
17 april 2021

De laatste tijd wordt er nogal eens van pindasaus gewisseld. Wellicht een idee om een keuze te maken. De ene keer is het heerlijk de andere keer is het van die zoete pindasaus. Probleem is dat je niet weet waar je aan toe bent.

Dagmar
16 april 2021

prima bezorging en het eten was erg lekker. Samengevat: helemaal top

Jk
11 april 2021

De milkshake was mierzoet. 🍔 koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mo
10 april 2021

Zo lekker! Gezellige bezorger, echt alles top!

Anoniem
9 april 2021

Top

B. Mensinga
8 april 2021

Patat was niet goed doorbakken en het leken wel restjes, alleen kleine stukjes.

Ruben
6 april 2021

Heerlijk gegeten, klantvriendelijke en snelle service

Sanni Van Polen
6 april 2021

Dikke prima, lekker, vlug, en gewoon goeie kwaliteit!

Irene
4 april 2021

top, alleen gratis drankje vergeten!

Marcella
31 maart 2021

Nadat het een paar keren heel lang duurde voordat de bestelling kwam, kwam het nu super snel, top!

Anoniem
30 maart 2021
Marja
28 maart 2021

Helaas 2 avonden achter elkaar geen pindasaus bij de shoarmarol terwijl dit wel besteld en betaald was. Vrijdagavond was op naam van mijn collega.

Marja
28 maart 2021

Heerlijke snacks, snelle bezorging. Ik bestel hier zeker weer!

Reactie van Double FF

Heel erg fijn om te horen! Tot de volgende keer.

Broin
26 maart 2021

En weer mooi op tijd

Irene
26 maart 2021

Het was heerlijk. Nog goed heet en eerder bezorgd dan de voorstelling was. Tot de volgende bestelling!

Reactie van Double FF

Heel erg fijn om te horen. Tot de volgende keer!

Anoniem
25 maart 2021

Top

M. Mulder
13 maart 2021

Lekker gegeten 👍😃

Katja
13 maart 2021

Heerlijk gegeten!

Kornelis Snijder
12 maart 2021

Eten was prima, bezorging half uur later dan aangegeven

ikke
9 maart 2021
Robbert
8 maart 2021

Goede cafetaria, veel keuze. Bestelling was top werd op tijd geleverd en was goed warm. Aanrader.

Anoniem
4 maart 2021

Altijd snelle bezorging en lekkere friet en snacks. Enige nadeel is dat de pindasaus de laatste tijd anders is. Verder top.

Broin
4 maart 2021

Prima zoals altijd

Visser
1 maart 2021
Arie
26 februari 2021

Exact bezorgd op de afgesproken tijd , warm en lekker

Anoniem
20 februari 2021

Top

Christian
16 februari 2021

Op jullie friet mag wel minder zout was heel zout de friet.

Yoëlle
15 februari 2021

Normaal goed maar nu echt walgelijk!! Koude en slappe patat. Ook de cheeseburger en de kipfingers waren lauw en niet naar smaak. Halve patat weg moeten gooien.. Heel teleurstellend! Weten niet of we nog wel hier gaan bestellen.

José
14 februari 2021

Vriendelijk personeel, stipte bezorging en kwaliteit van het eten is prima

Wendy
13 februari 2021

2 uur gewacht op onze bezorging en het eten leek gewoon niet vers te zijn. Normaal gesproken altijd super tevreden maar dit keer was het echt véél minder goed dan normaal.

Anoniem
13 februari 2021

Deze keer niet zoals ik van ze gewend ben

Visser
13 februari 2021
William
12 februari 2021

Voor de 2e achtereenvolgende bestelling was de berehap koud van binnen en heeft niet lang genoeg in de frituur gezeten, 1,5 uur wachten is ook niet fijn.

Natali
11 februari 2021
Anne-Marie
5 februari 2021
Vos
4 februari 2021

Bezorging duurde 1,5 uur

William
4 februari 2021

Berehap was nog koud aan de binnenkant en het blikje drinken ontbrak. Verder de kwaliteit die ik gewend ben!

Daniel
30 januari 2021
Reindert
27 januari 2021

Gewoon goed.

Visser
25 januari 2021
Visser
18 januari 2021
Noortje
16 januari 2021

Ik bestel hier altijd en ben altijd heel tevreden. Af en toe wisselt mn go-to wrap van smaak en is t wat betreft consistency dus niet heel betrouwbaar, maar daar heb ik niet veel problemen mee (behalve die ene keer dat het ineens enorm pittig werd hah). Tot nu toe helaas te lui geweest om een recensie achter te laten, maar deze snackbar verdient veel lof. Dus bij deze tweemaal 5 uit de 5. Een groot bijkomend pluspunt is dat ze je opmerkingen lezen en toepassen, en dat ze vriendelijk, behulpzaam en duidelijk zijn aan de telefoon :) Altijd fijn!

Anne-Marie
15 januari 2021

Lekkere friet. Prima bezorging.

Pieter
10 januari 2021

Goed en snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.
10 januari 2021

Eten heerlijk, bezorger wat onvriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arie
9 januari 2021

Frikandel speciaal XXL besteld en wordt geleverd met alleen currysaus. Mayonaise zat er niet bij.

Anne-Marie
8 januari 2021

Vandaag voor de eerste keer geen lekkere friet. De friet was donker en zat vol met vet. Als of het oude friet was die opnieuw werd gebruikt.

Aart Keijer
7 januari 2021

1e keer dat er iets mis ging had besteld broodje Doner 1 zonder groente helaas ging dit mis verder weer lekker gegeten

Marpa
3 januari 2020

Snel geleverd, lekkere frietjes, goede prijs/kwaliteit verhouding

Niels
1 januari 2020

Och wat heeeeeuuurrlijk

Marcel
30 december 2020

Heerlijke verse patat een aanrader

Meijer
28 december 2020

De snacks waren goed, maar de patat was heel slecht (te kort gebakken en slof).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
27 december 2020
Claudia
24 december 2020

Broodjes waren echt niet lekker, broodjes waren wel dagen oud zo proeven ze. Denk niet dat we nog bestellen bij jullie. Elke keer is er wel iets